Waar komt de uitdrukking "Dit is niet mijn [...], vriend." vandaan?

Ik weet het, ik ben waarschijnlijk de enige in dit land die niet heeft meegekregen wie dit oorspronkelijk zei. Maar zo is het nu eenmaal.

13 jaar geleden
3.1K
Amadea
13 jaar geleden
Welke uitdrukking bedoel je dan, ik snap de vraag niet?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook niet neegekregen, maar na antwoord 2 snap ik ook waarom niet. Geen stijl is niet mijn humor, vriend

Het beste antwoord

Dit komt van de website Dumpert.nl / Geenstijl.nl

Het begon dat Rutger met zijn cameraman een filmpje maakte van een winkel die subsidie had gekregen voor een systeem plafond. En toen kwam Mo ( niet zijn echte naam, vriend ! ) en die kwam Rutger even beledigen en bedreigen. Toen zijn de leden van Geenstijl/Dumpert hierop ingehaakt met "fotosoeps" (gefotoshopte foto's) en filmpjes. Wil je meer zien ? Ga dan naar Dumpert.nl en typ boven aan bij zoeken "Haatmeneer"

De link naar het 1e filmpje http://www.dumpert.nl/mediabase/1145391/3d727a8a/pownews_krijgt_klapjes.html

Ps. je moet je humor leuk vinden.

Toegevoegd na 35 seconden:
Je kan dus tussen "Dit is niet mijn" en "vriend" elk willekeurig woord doen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
Hartstikke bedankt! Ik bezoek GS regelmatig, maar ik moet het gewoon gemist hebben.
ItisILeClerc
13 jaar geleden
Beste antwoord is onderweg, maar dat kan pas over 42 minuten :-)

Andere antwoorden (1)

Haatmeneer Mo, hij heeft zelfs een app :D en de uitspraak is: Dit is niet winkel, vriend