Hoe heet de dans waarbij mensen op een rij naast elkaar staan.. benen 1 voor 1 omhoog gooien en de muziek steeds sneller gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.9K

Het beste antwoord

De sirtaki! En hoppa......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bedoel je can-can?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Gast72806;

Of anders misschien de can-can?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je " the Chorus Line" bedoelt.
De echte revuedans.

Toegevoegd na 25 minuten:
De enigste dans waarbij mannen en vrouwen gezamenlijk in een rij dansen met bouzouki muziek die steeds sneller wordt en een veelvoud van pasjes tussendoor, dus niet alleen de benen opgooien is de sirtaki vooral bekend door de film;'Zorba'. het is een oude volksdans en echt niet alleen been omhoog gooien. het is een volgorde van pasjes, kniebuigingen en dit herhaalt zich steeds sneller.

De Franse Can-Can, de Parijse frivole dans, is vanaf het begin al snel en blijft snel. Hij wordt alleen door vrouwen uitgevoerd.
12 jaar geleden
Het zou ook stepdance kunnen zijn, ook wel Riverdance genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Line dancing misschien ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hora (Israël)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de sirtaki. Dit is een griekse dans. Hij begint langzaam en gaat steeds sneller.
Ik heb een filmpje van you tube bijgevoegd, dan kun je zien of het inderdaad het nummer is wat je bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de sabeldans!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
folk dansen.
er bestaan er verschillende!