Heeft iemand nog een tip voor een goed boek. zie extra uitleg.

sinds ik in griekenland woon ben ik een beetje uit de top boeken etc. het lijkt of ik steeds achter loop of ik als het boek al jaren uit is kom ik erachter door een verfilming.
genre. romantisch humor mag beetje sarcastische, hilarische humor zijn, spanning, fantasy, met geschiedenis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ik zou hier eens lekker rondkijken:

http://www.bol.com/nl/boeken/nederlandse-boeken/index.html

Of de 'top 10' van Bruna misschien?

http://www.bruna.nl/brunatoptien

Toegevoegd na 2 minuten:
Of het iets 'intelligentere' Libris:

http://www.libris.nl/?boeken/Literatuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ik heb net de release van scheepsjongens van bontekoe gelezen echt een aanrader. (oh je bedoelde humor en sarcasme in het boek zelf?)
Mijn vrouw verslind tegenwoordig de boeken van Karin Slaughter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeten al die genres in 1 boek? Want dat zijn er wel veel ;)
Maar goed, een lijstje met boeken die ik persoonlijk erg leuk vind:

- De vergeten tombe, Kate Mosse (spanning/geschiedenis/fantasy)
- De boeken van Carlos Ruis Zafon
(spanning, geschiedenis, romantisch)
-Toewijding (vervolg van Eten, Bidden, Beminnen)
(romantisch)
-Haar naam was Sarah, Tatiana de Rosnay
(spanning, geschiedenis)

Tja, misschien niet de boeken uit de "top" van ako/bruna, etc. Maar als je ze nog niet gelezen hebt, zeker aanraders!

Succes en hoop dat je wat leuks vindt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je Pilaren van de Aarde van Ken Follett (originele titel The Pillars of the Earth en eerder in Nederland uitgebracht onder de titel De Kathedraal ), een historische roman die speelt in de 12e eeuw? Voor mij was het een echte pageturner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Thuiskomst van Anna Enquist mag je niet missen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hilarisch reisverhaal van redmond o hanlon, genaamd tussen amazone en orinoco
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Taal is zeg maar echt mijn ding,
van Paulien Cornelisse ( ook cabaretière )
Echt een aanrader als je interesse ligt bij grappige uitspraken van mensen.
Ze schrijft komisch, maar heeft er ook verstand van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Millennium Trilogie van Stieg Larsson.
Spanning, humor, sarcasme, romantiek..
En vooral lekkere dikke pillen, dus je bent even zoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eetclub en dan kun je daarna de film zien :)
13 jaar geleden
Jerzy Kosinski: De geverfde vogel.
ik vind het een onvergetelijk boek.
Parfum,van patrick suskind.ook geweldig,veel mooier als/dan(?)de film.
13 jaar geleden
Ik raad je de boeken van Eragon aan, Begin wel bij deel 1 anders snap je er niets van,de titels zijn:
Deel 1 : Eragon
Deel 2:Oudste
Deel 3: Brisingr

Deel 4 moet nog uitkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boekhandel Libris heeft een rubriek Boeken in het Nieuws. Hier kun je volgen welke boeken in de belangstelling staan op radio, tv en in de krant.

(td)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marion Pauw, zondaarskind. Over een tachtigjarige vrouw die altijd heeft moeten vechten voor haar bestaansrecht. Zij groeit op in een liefdeloos weeshuis bij de nonnen (zusters der liefde genaamd, maar vreselijk hardvochtige krengen). Zij slaat terug op haar oude dag, op een meeslepende, glorieuze manier.
Ik vond het vréselijk jammer dat het boek uit was!
Nog een aanrader: de as van mijn moeder van Frank McCourt. Over armoede in Ierland. Aangrijpend, maar ook geestig geschreven. Ooit verfilmd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je het boek 'Vervloekt' (deel1) van de serie 'Goddelijk' (in het Engels heet het boek 'Starcrossed') dit boek gaat over Helen die een diepe haat voelt voor de nieuwe jongen Lucas die op hetzelfde eiland als zij is gaan wonen. Maar soms is liefde sterker dan een eeuwenoude vloek van de goden. (Romance, fantasy, spanning, soms sarcasme en het boek gaat over goden uit de Griekse mythologie)