Bestaat er een website waarop te zien is welke boeken recent in de ramsj zijn gegaan?

1.2K
Antoni
3 jaar geleden
In een van de grote Nederlandse dagbladen bestond daar wel een rubriek van. Mogelijk bestaat die nog steeds. Overigens werd daarin maar een beperkt aantal boeken genoemd. Weet je overigens zeker dat alle winkels wat dit betreft hetzelfde beleid hebben? Mij lijkt dat onwaarschijnlijk, of zijn ze daartoe wettelijk verplicht? Ik vermoed dat winkels zelfstandig mogen besluiten welke boeken ze in de uitverkoop doen.

Antwoorden (1)

Kijk eens op www.ramsj.nl
Dit is de website van de grootste ramsjboekenzaak van het land: Steven Sterk. Gevestigd in Gorredijk (bij Heerenveen), Hellingbaas 1. Met ook een winkel in Utrecht (ramsj en nieuwe boeken).