hoi, weet er iemand waar je Nederlandstalige boeken kunt kopen over mythes en magie?

Ik leer graag over magie, maar ik vind nooit boeken daarover in het Nederlands.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bij mystiek in het centrum van Rotterdam verkopen ze veel Nederlandse boeken over mythes, magie en fantasy.
https://mystiek.nl/content/8--winkel-rotterdam
Amadea
3 jaar geleden
Ja, dat is een voorbeeld van zo'n new age / esoterische winkel.

Antwoorden (3)

Dé spirituele uitgeverij in Nederland is Ankh-Hermes. Uitgaven van hen zijn te koop in new age / esoterische winkels, maar ook bij bijvoorbeeld bol.com: https://www.bol.com/nl/c/boeken-ankh-hermes/6137716/N/8299/
Amadea
3 jaar geleden
Een mooi overzicht van o.a. Griekse mythen en sagen vindt je in elke goede boekhandel (de lik is een voorbeeld). Het boek van Gustav Schwab is in het Nederlands vertaald.
Ook Mythos van Stephen Fry is in het Nederlands en Griekse Mythen van Imme Dros.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Op de website www.boekwinkeltjes.nl vul je als zoekterm in: mythes - en je krijgt honderden resultaten = honderden boeken over dit onderwerp.
Vul je in de zoekterm: magie - ook dan honderden resultaten. Dus ook honderden boeken.