Vroeger las ik een serie boeken over een familie die op reis ging. Elk land zijn eigen boek. Wie weet hoe deze serie heet en wie het schreef?

Het was een gezin met een zoon en dochter. Van eentje herinner ik dat op de kaft de toren van Pisa stond.
De rug van elke kaft had een andere kleur.
Ik las het eind jaren 60

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site alladin kun je waarschijnlijk wel antwoord krijgen. dat is een soort vraagbaak van de bibliotheken.