Ik zoek een liefde's rap of gedicht hebben jullie er een ? ik heb het vandaag noodig

Weet jij het antwoord?

/2500

ZELF schrijven! Echt... Niet andermans woorden gebruiken om te zeggen hoe leuk je iemand vindt. Je eigen woorden klinken het best!

Routine van de van de Urban Dance Squad. is een mooi liefde rap nummer. How can I see clearer through that mirror you're not nearer than myself I tried to brush my teeth yes I must confess tears just wetsplashed on tha shelf I tried to drink liquid from a cup eat cereal lump by lump af fullgrown baby that sobs for his care got stoppped Routine, routine, routine, routine Feelin' I mean like takin' a bath with my toaster takin' a brick for a swim yeah what's the use of even (breathin' now you're leavin') I tried to join tha ratrace and tha worldpace stand tha grey lane on tha bus I tried to find my way to tha mall at k-mart, I just fell apart and hey, what's in a brands name for it all tastes tha same with that routine Routine, routine day in, day out routine, routine pullin' me down Routine, routine, routine, routine

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=eGV0XWsSr3I

Kijk eens op een site met gedichten, dan kan je kiezen welk gedicht het beste voor jou is om te gebruiken en welke je ook het beste kan onthouden.

mijn liefde voor jou is groot eeuwig tot in de dood je bent het meisje van mijn hart alles aan jou is super en apart ik zou je mijn leven willen geven samen avonturen beleven kom op we gaan op weg jij en ik zonder veel pech zoekend naar onze wegen komen we andere tegen het wordt misschien wel ooit boompje, beestje, kindje in je schoot wat ik nu wil mijn liefste schat is dat jij voor altijd naar me lacht dan blijft het leven een festijn samen met jou 1 te zijn Geschreven door FoXZuni (SunDanCeR) 8-05-2010

Bronnen:
zelf geschreven net ... FoXZuni

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100