Welk personage heeft een magische knapzak bij zich in een van de boeken van Raymond Feist?

In welk boek was dit? Hij haalt er geloof ik een sinaasappel uit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
O ja!!! Leuk! Was ik helemaal vergeten.
In de riftwar saga...
Thecis
7 jaar geleden
Er zijn uiteindelijk een heleboel saga's geschreven. Ik heb ze dan in het Nederlands staan.
Hier de complete lijst van boeken. Het einde is uiteindelijk ook geschreven. Het laatste boek (het einde van de Magier, Magician end) is aan de ene kant een domper omdat het allemaal ophoudt, aan de andere kant een mooie afsluiting van een geweldige serie (30 boeken!)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Raymond_Feist

Het beste antwoord

Dat was het personage Nakur.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nakur_(personage)

Hij heeft een scheuring in de knapzak zitten die uitkomt in een groothandel van sinaasappels. Daarom kan hij er dingen in wegstoppen en weer tevoorschijn halen als hij dat wil.
Echter is er ook een moment dat er appels uit komen waar hij zelf ook een beetje verbaasd over was.

Toegevoegd na 2 minuten:
toevoeging.
Nakur komt voor in de serie Magier. Wat vele boeken beslaat (ik heb al ruim een meter staan, maar nog niet alle boeken. Er ontbreken er een paar).

in de link staat ook wanneer hij voor het eerst voorbij komt