Waar vind ik in de grote bosatlas hoeveel keer een land in een land past?

Waar vind ik in de grote bosatlas [54e editie] hoeveel keer een land in een land past?
bijv. hoeveel keer past Nederland in Rusland.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou je zelf moeten uitrekenen, want alles is op schaal getekend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bosatlas? Dat is voorhistorisch. Typ op Wikipedia het land in en je hebt in een fractie van een seconde o.a. de oppervlakte (kolom rechterkant). Het deelsommetje kun je zelf wel maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rusland
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thinker, helemaal mee eens. Maar wellicht is dit een scholier. En bij toetsen voor bijvoorbeeld Aardrijkskunde mag je nog geen Wikipedia gebruiken ;).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja lol dit is voor school

Het beste antwoord

Dat zal niet voor alle landen standaard zijn weergegeven, hooguit eens een keer in een vergelijkingskaartje van een land met Nederland . Als het goed is staat achter in de atlas een overzicht met allerlei statistieken, waaronder ook de oppervlakte van een land, deze oppervlakken zul je op elkaar moeten delen om het antwoord te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel! Het stond bij Statistieken.