Kan je het boek debet lezen zonder dat je de eetclub hebt gelezen van Saskia Noort?

Snap je het dan nog? Of maakt het leuker als je de eetclub hebt gelezen? Of maakt het niet uit of je die hebt gelezen,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is natuurlijk altijd leuker als je bij deel 1 begint :)

Het beste antwoord

Ja, 'Debet' is zelfstandig te lezen, maar het is waarschijnlijk toch leuker om eerst kennis te nemen van 'De eetclub'. 'Debet' is er namelijk het vervolg op. Vrijwel alle personen uit 'De eetclub' komen in deze thriller terug en hebben nog steeds hun geheimen. Vanaf het begin is het verhaal spannend omdat je niet weet wie werkelijk te vertrouwen is. Het boek wordt aangeraden voor lezers die willen weten hoe het nu allemaal echt zat bij 'De eetclub'.

Als Michiel, de man van Karen, bij een verkeersongeluk overlijdt ontdekt zij dat er heel wat is wat hij voor haar verborgen hield. Ze moet niet alleen haar verdriet verwerken, maar ook hun puberende kinderen opvangen en met de sterk veranderde financiële situatie omgaan. De enige die haar steunt is haar voormalige minnaar Simon, maar ook hij lijkt een geheime agenda te hebben.
Amadea