Wat is de titel van een gedichtenbundel met gruwel/horrorgedichten?

Ooit in het Nederlands gelezen. O.a. verhaal/rijm over een bioscoop waar kinderen niet meer uit terug kwamen en over een zwembad waar vreselijke dingen gebeuren. Volgens mij ook een rijm over een slager.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vermoedelijk zoek je van Hans Dorrestijn "De bloeddorstige badmeester en andere griezels voor kinderen". Uitgever Bert Bakker, 1983.
Plaatje bij antwoord
Amadea