'Wie weet een contactadres van Drs P (Heinz Polzer) ?'

Ik wil de beste man een keurige brief sturen want hij doet niet aan email.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Al jaren steek ik in mijn directe omgeving mijn grote bewondering voor Drs. P (Heinz Hermann Polzer, 1919) niet onder stoelen of banken. Verwoede naspeuringen op de electronische snelweg leerden mij echter dat er bitter weinig over deze erudiete geweldenaar te vinden is. Dit staat in schril contrast met zijn grote oeuvre. Op de weblocaties van enkele mensen met goede smaak na lijkt de informatie enigszins verbrokkeld en her en der als heerlijke versnaperingen verstopt te zijn. Wie A zegt moet ook P zeggen en aldus ontstond dit overzicht.
http://www.freakface.com/DrsP/
Je zou kunnen proberen via die website contact op te nemen:
mailme(at)freakface.com
10 jaar geleden
Ik ben bang dat het niet zo snel zal lukken om Drs P een directe brief te schrijven/zijn adres te achterhalen. Zijn Wikipedia-pagina schrijft namelijk het volgende:

"Polzer is getrouwd op 24 augustus 1964 (zijn 45ste verjaardag). Zijn echtgenote, Mieke Burgers, heeft er steeds naar gestreefd onbekend te blijven. Het paar leidt na de beëindiging van de actieve loopbaan van Polzer een zeer teruggetrokken leven zonder veel externe contacten."

Mogelijk kun je proberen om te kijken welke uitgever/platenmaatschappij verantwoordelijk is voor het uitbrengen van de in het artikel genoemde verzamelboxen. Wellicht dat je de brief naar hen kunt sturen met een goede uitleg erbij en dat zij die brief weer door kunnen spelen naar Drs P zelf.