Wie kent er een goede gratis uitgeverij ???

Ik ben momenteel bezig om een boek te schrijven waarvan het einde al in zicht begint te komen.
Het hele gebeuren zelf financieren gaat niet mogelijk zijn dus ben ik op zoek naar een goede uitgeverij die dat zonder eigen inleg kan publiceren.
Ik heb er al wat gevonden maar natuurlijk lopen de prijzen voor het bijbestellen en natuurlijk de royalties behoorlijk uiteen.
ook werken de meesten online dus wie kan je vertrouwen ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk dat je met een boek bezig bent!
Ik zou willen hopen dat je de zinsbouw en spelling controleren wel mogelijk zal laten zijn.

Het beste antwoord

Wat leuk dat je bezig bent met een boek. Ik heb onlangs mijn eerste boek laten uitgeven door freemusketeers. Ik kan je garanderen dat er 0% kosten voor jou bijzitten! Wel moet je veel zelf doen: redigeren, aangeven hoe je je cover eruit wil hebben zien, samenvatting schrijven, colofongegevens vullen etc.

De website is: www.freemusketeers.nl

Je boek komt alleen in 1500 online boekenwinkels te liggen, dus niet bij bruna en zo.

Heel veel plezier en succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Het boek is overigens ook te koop bij bol.com. Mijn eigen boek valt hier te zien: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/10-dates-1-reis-2-verrassingen/1001004007646453/index.html

Overigens is de kwaliteit van het boek erg goed, heel stevig papier en zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien het boek alleen word aangeboden in webwinkels behoud je dan wel het recht je boek zelf bij winkels en groothandels te slijten???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap niet echt wat je bedoelt met "je boek zelf bij winkels en groothandels slijten". Je kan in ieder geval wel naar een winkel gaan en vragen of ze een paar exemplaren in de winkel willen leggen. Als die exemplaren verkocht zijn dan kunnen ze weer nieuwe aanvragen, het is alleen de vraag of ze dat willen. Het is een uitgeverij die drukt naar het aantal vraag, daarom zitten er voor jou geen oplage kosten bij.

Andere antwoorden (1)

zoals je ziet: www.freemusketeers.nl

zelf heb ik inmiddels al twee boeken er uit laten geven
achterlijke westerling en oneira, de eerste over een verhuizing van west naar oost nederland met alle intriges en anekdotes en het tweede boek gaat over griekenland, toen en de aanleiding om er te gaan wonen, wederom met intriges en anekdotes (zie ook www.allelletters.nl)
veel succes en laat eens weten of het is gelukt