Het KLINKT in elk geval als het slechtste advies dat ik ooit gehoord heb ; ik mag hopen dat het book ook juist daar op gericht is ; keuzes maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry , te snel geentered.
Maar het is er ; het heet : " Keuzes maken in je leven" . Dat klinkt al veel beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Klopt niet. Die titel is de vertaling van "I could do anything if I only knew what it was".
Nee, helaas. Alles heb ik afgezocht, maar er is geen Nederlandse vertaling van te vinden. De twee in het Nederlands vertaalde titels van deze auteur zijn
"I could do anything if I only knew what it was" (Keuzes maken in je leven), en
"It's only too late if you don't start now : how to create your second life after forty" (Een tweede leven : het leven begint bij veertig).
Amadea