is het waar dat stephenie meyer een boek over twilight wou schrijven vanuit Edward?

en is het ook waar dat ze het niet heeft gedaan omdat het al eerder was verschenen en ze bang was dat niemand het meer zou kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze was bezig met "Midnight Sun", en toen bleek dat er al opeens 12 hoofstukken op internet stonden. Dat heeft haar doen besluiten om er voorlopig mee te stoppen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Midnight_Sun_%28boek%29

Stukje uit een interview, waar ze een nogal cryptisch antwoord geeft:
"ENTERTAINMENT WEEKLY: Is Midnight Sun still dead to you, or can you see finishing and publishing it in the future?
STEPHENIE MEYER: It's really complicated, because everyone now is in the driver's seat, where they can make judgment calls. ''Well, I think this should happen, I think she should do this.'' I do not feel alone with the manuscript. And I cannot write when I don't feel alone. So my goal is to go for, like, I don't know, two years without ever hearing the words Midnight Sun. And once I'm pretty sure that everyone's forgotten about it, I think I'll be able to get to the place where I'm alone with it again. Then I'll be able to sneak in and work on it again."

Bron is dit forum:
http://twilightserie.punt.nl/index.php?r=1&id=379637&tbl_archief=1
waar je er nog veel meer over kunt lezen.

http://www.stepheniemeyer.com/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is inderdaad waar , maar ze is gestopt met het scrijven omdat een groot deel van het boek al op internet uitlekte.