bestaat er ook een Nederlandse versie van het boek Touch the Flame?

Touch the Flame is een Duits geschreven boek. Ik vroeg me af of het boek er ook in een Nederlandse versie is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is nog geen Nederlandse vertaling, wel een Engelse.
Maar wat niet is kan nog komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dankje! kon het niet zo snel ergens vinden namelijk.
Er zijn 2 titels van de auteur (Zoran Drvenkar) in het Nederlands vertaald: Sorry en Jij. Deze 2 verschenen in 2009 en zijn in 2011 en 2012 in het Nederlands vertaald. Touch the flame verscheen in 2006 in het Duits. Ik vermoed dus dat dit niet (meer) in het Nederlands vertaald zal worden. Misschien helpt het om bij de Nederlandse uitgever informeren. Beide vertalingen zijn bij de Arbeiderspers verschenen.
http://www.arbeiderspers.nl/web/Home.htm