Kent iemand dit boek?

Ik vertelde mijn tekenlerares dat ik erg van wolven houd. Zij vertelde me toen over een boekenserie over wolven. Het ging over de 'wolvenwereld' en hoe roedels van over de hele wereld met elkaar omgingen. Het leek me leuk om te lezen, maar ze was de titel vergeten. Herkent iemand deze omschrijving?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Ritsuka
12 jaar geleden
de serie Elfquest vind je denk ik ook wel leuk, gaat over een groep elven die Wolf Riders heten, ze leven nauw samen met wolven en zijn zelf ook wat wolfachtig.
Gratis te lezen: http://www.elfquest.com/gallery/OnlineComics3.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een ander boek over wolven wat niet onder fantasie valt, heet "wittand" door Jack London. Misschien ook iets voor je?

Het beste antwoord

Was het een fantasyboek?
Ik ken er een in dat geval dat in Spanje begint, waarschijnlijk dat in de link
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wel, dat zou hem best eens kunnen zijn! Bedankt. :)

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken wel een paar boeken over wolven en die heten:
Kazan de wolfshond en de zoon van Kazan. Geschreven door James oliver curwood.
Ik weet niet of het de boeken zijn die je zoekt.
Het verhaal is geschreven vanuit de wolfshond Kazan.
In onderstaande link vond ik het boek ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet precies welk boek je bedoeld, want er zijn meer boekenseries die over dat onderwerp gaat, maar wat ik je wil aanraden is de serie:
Torak en de Wolf.
Het gaat over een jongen die is opgegroeid met wolven. Je zal misschien denken aan het jungleboek, maar dit is een totaal ander concept. het is een jeugdboeken serie, maar het zou ook door volwassen kunnen worden gelezen. De omschrijving van de omgeving is heel precies.
het is een heel bijzonder verhaal en als je wilt weten waarom zul je het toch echt zelf moeten lezen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze serie heb ik inderdaad gelezen, en ik vond hem heel erg leuk! Bedankt ^^
En sorry dat mijn omschrijving niet preciezer is, maar dit is alles wat ik weet...