wie kent het boek over Boeman, sneller dan licht en de uitspraak "Kul kraakt Koppetje" ?

ik heb het boel zon 20 jaar geleden een keer gelezenen het blijft me maar achtervolgen... ik wil het graag nog eens lezen maar ik weet niet hoe het heet of wie de schrijver is!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze misschien?
De kosmische bondgenoot
door Eric Frank Russell | Science Fiction & Fantasy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet misschien, maar zeker! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu nog zien of ik een exemplaar op de kop kan tikken!!!
dankjewel... eric frank Russel had ik kunnen vermoeden, heb de grote uittocht ook in mijn hoofd zitten!