Kent iemand een boek wat ongeveer in dezelfde stijl is geschreven als 'De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween'?

Ik ben op zoek naar een boek wat vrolijk en een beetje bizar is, zoals 'De 100-jarige man...' Ik weet niet zo goed hoe ik de stijl moet omschrijven, maar degenen die dit boek gelezen hebben zullen me vast begrijpen :)

Ik had dat boek van mijn ouders geleend maar heb het ergens laten liggen. Dus ik wilde een nieuwe voor mijn ouders kopen maar dan hebben ze liever een boek wat ze nog niet kennen. Dus lijkt me leuk om iets vergelijkbaars te geven. Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Ik ken het boek zelf niet, ik heb net wat recensies gelezen en ga hem gauw zelf ook eens lezen.
Volgens bol.com recencies doet dit werk denken aan John Boyne's "Dief van de tijd en ook aan het werk van de Finse auteur Arto Paasilinna.
Leuk idee om niet hetzelfde maar een soortgelijk boek voor ze terug te kopen, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb idd Arto Paasilinna even bekeken, dat is precies wat ik bedoel, bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Dat boek heb ik niet gelezen, maar ikweet wel een ander vreemd, vrolijk boek. Dat is Kees de jongen van Theo Thijssen, hij geeft zelf al aan dat het een raar boek is ( de schrijver dan)
Die jongen bereikt niks, beleefd in principe niks maar het is een geweldig boek...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie, maar ik denk dat ze die al hebben gelezen.