Ik ben op zoek naar de titel van een kinderboek. Ik heb niet veel informatie maar wat ik er van weet staat bij de extra info. Kent iemand het?

Een vrouw wil een kind en bestelt er eentje bij de fabriek. ALs het kind wordt geleverd moet ze er plotseling kleren voor kopen. Het kind wordt vernoemd naar iets wat op de kleding staat. Summiere info maar zoeken op google heeft niets opgeleverd. Misschien dat iemand hier het kent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
zeker niet het boek: mama is een fabriek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is een boek voor kinderen die een broertje of zusje krijgen. Dit is echt fictie voor kinderen.
amigo
12 jaar geleden
niet makkelijk te vinden inderdaad, weet je of het een oud of een nieuw boek is, en voor welke leeftijd ongeveer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou voor kinderen rond een jaar of tien. Het moet in ieder geval twaalf jaar oud zijn (het boek).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is net even anders,maar wilde hem toch genoemd hebben gezien onze herinneringen wel eens kunnen afwijken van hoe het ook alweer was. Dus misschien bedoel je het boek "Diederik uit het Blik " ?

Antwoorden (1)

Diederik uit het blik.
Leuk boek trouwens!