Het is een historische roman die gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal. Op een uniek, hoogstaand literair niveau wordt er vorm mee gegeven aan oude familiearchieven.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik inderdaad, ik bedoel de stroming, niet het soort boek.
Amadea
12 jaar geleden
Het werk van Hella Haasse is niet in een hokje in te delen. Ze schreef gewoon haar eigen stijl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha
dit boek kan je het beste tot de stroming van de Neoromantiek plaatsen.