Waar kan jij wel een boek over schrijven?

Praat me er niet van,zeggen mensen weleens,ik kan er wel een boek over schrijven.Waar kan jij een boek over schrijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik kan een boek over mijn eigen leven schrijven... Uhmmm..... Dat had ik al eens gedaan...

over alles wat mij bezighoudt maar ik ben er te bescheiden voor

ik ben bezig een jeugdboek te schrijven. over die dingen die waargebeurd ZOUDEN KUNNEN zijn. er is intresse in getoond en word hog helemaal nagekeken want mijn spelling is wel zo denderend. mijn 1e boek gaat over een ernstig ziek kind in de klas hebben. het gaat over haar en haar beste vriendje. ze zitten in groep 7.

Ik kan een boek schrijven met bedankjes. Bedankt dat je ..bedankt hè, fijn dat je...bedankt voor..jôh, hartstikke bedankt.. Ik maak dan altijd een grapje met: ik zal het in mijn boekje schrijven :-))

mijn eigen leven.. maar weet niet of de lezer dat zo boeiend vind. zeer waarschijnlijk niet.

Over mijn eigen leven. Heb er wel eens over nagedacht maar vrees dat ik niet lang genoeg meer leef om dit allemaal te schrijven. Zal wel net een encyclopedie worden met vele delen.

Ik zou wel een boek kunnen schrijven over de ontwetendheid van de mens.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100