Is deze samoerai vechter gebaseerd op een film/serie/comic of gewoon random gemaakt?

Je hebt beeldjes van Avatar Aang wat bijvoorbeeld van een serie komt, maar hoe zit het met deze? Is die gebaseerd op iets of gewoon maar gemaakt? Misschien uit een anime?

Picture for question
1.1K
Antoni
2 jaar geleden
Weet je iets meer over dit beeldje? Staat er iets vermeld op de onderkant of achterkant bijvoorbeeld? Een merkteken of een naam van de fabriek?
Speedylovertje
2 jaar geleden
Hey Antoni, Ik weet er echt heeeelemaal niets van XD Het is ook alleen een foto die ik zag ik heb hem helaas niet zelf in handen!

Antwoorden (1)

Dit is Roronoa Zoro. Oftewel de Pirate hunter Zoro. Hieronder een link waar alle info over deze zwaardvechter staat Hij komt inderdaad uit de Anime
Toegevoegd op 30 januari 2022 17:03: video
2 jaar geleden
Dick
2 jaar geleden
In de uitzending van "Weet ik veel" (RTL4) op 29 januari jl. werd een versneld filmpje getoond waarin iemand Zoro uit een blok hout maakte.