wat denk je dat dit waard is? vezamelaars object?

vandaag kreeg ik van een vriend een unicum.... een echte misdruk en zeer actueel in de media

ik kreeg een misdruk in handen van een zgn age coin...

op de munt stond geen 16+ maar ha er stond dus echt 9+

wat denk je dat deze unicum waard zal zijn in bijv het jaar 2090?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

hou het maar op 1.000000 euro,je kinderen zullen er blij mee zijn edwin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wat de gek er voor geeft. Bel een paar handelraren en neem de gemiddelde prij maal 2. Dan heb je een indicatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, als er 9+ staat ipv 16+, dan heb je echt een misdruk te pakken.
Dat gaat je goud geld opleveren.
Ik zou deze maar in een kluis stoppen, want de waarde kan toch aardig oplopen tot wel 10 of 15 cent. Wellicht als je hem lang bewaart dat het nog wat meer wordt. En probeer het te verkopen in de USA, want de dollar is nu wat sterker.
13 jaar geleden
Een age coin is een munt die geen enkele waarde heeft en enkel dient om een automaat te ontgrendelen.
Het is geen verzamelobject omdat er maar één versie van bestaat.Maar er zijn al voor gekkere dingen fortuinen uitgegeven.Misschien vind je wel ooit een zot die geld wil geven voor die van jou.