Hoe deze foto`s op elkaar afstemmen?

is er een manier om meerdere portretten,welke verschillend van afmeting zijn,zo te bewerken dat bij in een dia vertoning
de ogen op de zelfde plaats staan in beeld?zodat het niet teveel verspringt/schokt? zie voorbeeldtekening.

Toegevoegd na 10 uur:
.ik heb het over meerdere foto`s,(veel)zonder ze allemaal 1 voor 1 te moeten bewerken.

Picture for question
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Dat zou je prima kunnen doen in Adobe Photoshop...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
niko
8 jaar geleden
Hoe?..ik heb het over meerdere foto`s,(veel)zonder ze allemaal 1 voor 1 te moeten bewerken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zal toch 1 voor 1 moeten vrees ik, maar met Photoshop kan dat vrij snel als je vertrouwd bent met het programma.
niko
8 jaar geleden
t gaat om circa 2000 portretfoto`s en ik zoek dus iets waar mee dit kan,zonder het 1vooe 1 te moeten doen.met photoshop kan ik prima overweg.in http://ezgif.com/...kan je foto`s laten "uitlijnen"maar niet zoveel.het systeem bestaat dus wel.ik zoek dus iets waarmee grote aantallen kunnen.