Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet of een studie voor beroepsfotograaf bij nha loi of nti zich loont en heeft hier eventueel ervaring mee?

Ik zou graag studiofotografie willen doen. Ik heb geen vooropleiding gedaan die daar iets mee te maken heeft en vraag mij daarom af of een of meerdere thuisstudies mij hiervoor voldoende kunnen opleiden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De thuisstudies schijnen niet slecht te zijn, maar zonder vooropleiding kan dit een zware dobber worden, kun je het opbrengen om zonder stok achter de deur aan je leer en maakwerk te beginnen? Een thuisstudie kost veel doorzettingsvermogen, meer dan een klassikale opleiding, waar je al veel over de lessen hoort en daardoor opslaat. Ga voor jezelf na: Heb je hier tijd voor en zin in, ben je een doorzetter, ben je voldoende gemotiveerd, wil je tijd steken in het leren leren? Veel mensen redden dit niet, omdat het zo enorm veel doorzettingsvermogen kost, weet dus waar je aan wil beginnen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Fotografie is nu een moeilijke bussiness. Maar als je de beste wilt worden kan het altijd. Dit jong stel heeft werk zat.
http://www.monetmine.nl/prijzen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding