Als je de richting KSO gaat volgen kan je dan makkelijk aan werk komen?

Hallo,

Ik zou volgend jaar graag KSO woordkunst-drama gaan volgen in het kunstinstituut in Gent. Ik doe nu TSO maar mijn papa zegt dat ik beter TSO blijf volgen omdat je anders geen werk zal vinden. Als ik bv geen werk kan vinden met de richting kan ik dan nog altijd studeren voor vroudvrouw? of zal ik dan werk moeten zoeken waar je wat minder geld verdiend?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De kans om werk te vinden is inderdaad met een KSO diploma erg laag. En een HEEL stuk groter met een TSO diploma.

En als je nu toch KSO gaat volgen kan je natuurlijk daarna nog altijd voor vroedvrouw gaan maar dan wordt het heel moeilijk. Omdat je weinig of geen voorkennis hebt en het waarschijnlijk ook niet gewoon bent om veel te studeren.

Dus ik zou de raad van je papa opvolgen!