weet er iemand goede websites voor televisierollen te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Figuranten rollen kun je hier vinden: http://www.filmcastings.nl/?id=35
Voor echte acteurs worden er castings georganiseerd.

Antwoorden (1)

Zoek eens op google naar 'figuranten gezocht'. Er zijn verschillende websites met advertenties waar je direct op kunt reageren, en anders zijn er webisites waar je je kunt aanmelden en je profiel achter kunt laten en waar je op de hoogte wordt gehouden van eventuele interessante rollen voor jou.
www.figurantgezocht.nl
www.filmcastings.nl/?id=35‎
www.figurantgezocht.nl

Je kunt ook eens zoeken op 'open audities', als je liever een wat grotere rol zou willen, hiervoor zul je natuurlijk wel moeten uitblinken op een auditie.
Je zult zelf moeten zoeken, aangezien je je persoonlijke gegevens (leeftijg, m/v) niet weet kan ik niet voor je zoeken of er misschien een auditie is voor een rol op jou maat.
Of en wat voor een open audities er zijn hangt natuurlijk af van
wat voor'n film/series etc. in de planning staan, kijk elke week of maand even of er misschien wat nieuws is.

Maar ik raad je aan om eerst maar eens een paar keer figurant te zijn en eens te kijken hoe dat bevalt voor je het serieuzere werk probeert.