Wat is een waarschijnlijke prijs voor een schilderij van A.P. Schotel?

Een schilderij is natuurlijk algemeen, maar ik wil gewoon weten voor welke prijzen schilderijen van AP Schotel over de toonbank zijn gegaan.

Toegevoegd na 52 seconden:
Antonie Pieter Schotel bedoel ik dus niet de andere Schotel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Anthonie Pieter Schotel leefde van 1890 tot 1958. Was een impressionistisch schilder, tekenaar en graficus, en een verre verwant van de Dordtse zeeschilder J.C. Schotel. Hij was autodidact en wordt gerekend tot de 'Dordtse impressionisten'.

Een schilderij van Schotel uit 1932 en ter grootte van 60 x 75 cm. werd op 13 december 2011 geveild voor een richtprijs van € 800 - 1200.

Toegevoegd na 7 minuten:
In november 2010 werden twee van zijn pastel/gouaches met Gelderse boeren geveild, 46 x 29 cm en 40 x 31 cm, voor een richtprijs van € 300 tot € 400.
Amadea
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Mooi antwoord met handige informatie en prima bronnen! + 1 voor je antwoord!