Kan ik mijn tekening fixeren met haarlak?

Ik heb onlangs een tekening met houtskoolpoeder gemaakt. Ik vraag me af of ik deze kan fixeren met haarlak, heb dat ergens wel is gehoord maar vind het toch maar raar. :/.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Ja, dat kan, hou de bus dan wel op een afstand van ongeveer 30 cm, wij deden dat op school ook altijd bij houtskooltekeningen en dat werkte prima.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij ook. Er is ook speciale lak voor tekeningen, maar haarlak is veel goedkoper en werkt prima.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel!!!! Ga het meteen doen. :D.