hoe heten dit soort afbeeldingen eigenlijk?

ik kwam deze tegen maar wil er meer vinden

Toegevoegd na 23 minuten:
ik bedoel niet door welk programma het is gemaakt maar het type afbeelding zelf.Ik zie er een soort geest in die neerkijkt op de aarde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry lieverd, maar ik zie die hele aarde er niet in hoor...
En de persoon op de afbeelding kijkt recht vooruit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij de geest van een mijnwerker of een speleoloog,zijn hoofdlampje brandt tenminste nog!

Het beste antwoord

Dit lijkt me wel een drie-dimensionale afbeelding en zeer geschikt om psychedelische indrukken weer te geven. Als afbeelding voor fantasy-boeken zou het geschikt zijn. Op Facebook vindt men regelmatig deze dingen als logo gebruikt. De gothics maken ook gebruik van deze technieken maar wel figuratieven en mooier. kies dus maar: 3D, PD, fantasy, gothics, je kan er overal inspiratie vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Wazige afbeeldingen.

Toegevoegd na 24 seconden:
Of gephotoshopte afbeeldingen, kan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Droombeelden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een blur-image
Daar lijkt het iig op, sowieso met een fotoshop-programma gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wel een kirlian foto.
Ik denk dat je (als het deze foto's zijn) meerdere kunt vinden onder deze naam; kirlian fotografie.
Succes er mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien kun je zoeken op "spirituele new age-achtige zweverige, vage" afbeeldingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lichtpunt tussen de ogen dat stelt het derde oog voor van een mens . En dat versterkt de geest en de helderheid van een mens . Hoe ze heten weet ik niet maar je kunt ze kopen bij een New Ages winkel .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ga ik morgen naar de meest dichtbijzijnde new-age winkel om een derde oog te kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja was het maar te koop dat derde oog .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je kopen wat je al hebt?
Dit is (bijna zeker) een aura-foto. Een foto van het energieveld dat ons persoonlijk omringt, waaruit diverse analyses en conlcusies kunne worden getrokken.
Kijk bijvoorbeeld op de bron site.