In welke fysieke winkel kan ik een 9B potlood kopen? (of hoger)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk vooral in een doosje samen met andere potloden zoals hier: http://schooldirect.nl/nl/p/19638/21528/bruynzeel-potlood?trg=71293&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=schooldirect?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default#.UU2wOldCLKU maar in een echte teken- en schilderwinkel ook wel los.

Het beste antwoord

Bij Swaak op de Oude Gracht in Utrecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In een goede kantoorboekhandel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of natuurlijk in een winkel voor kunstenaarsbenodigdheden. Zoals Peter van Ginkel in Utrecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bertus Workel of andere hobby winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Harolds in Rotterdam