Bij de supermarkt of een winkel vragen of ze grote dozen voor je willen bewaren.
11 jaar geleden
Ga eens kijken op industrieterreinen.
Rij langs de afvalcontainers die je daar ziet staan, en probeer er om gratis karton te scoren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het beste bij een supermarkt zijn. Maar je kunt ook kijken bij het oud papier wat mensen aan de straat zetten. Zitten vaak ook grote dozen bij die je misschien kan gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben voor grote stukken karton naar een bouwmarkt gegaan. Daar krijgen ze spullen grote materialen geleverd voor in de zaak. Heb daar enorme dozen mee kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een meubelzaak hebben ze vaak oon heel grote stukken karton. En bij de doe het zelfzaak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de fietsenwinkel, want fietsen worden altijd in karton verpakt geleverd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat zou ik ook net zeggen + 1 voor je antwoord! En bij elektronica zaken hebben ze ook wel grote dozen van wasmachines/drogers en grote tv's.