Wie kent een schilder met de naam: W. Beekhuyse?

Ik heb een schilderij met deze signatuur, maar kan niets over deze schilder vinden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ga naar een goede bibliotheek en vraag de Schilders Lexicon van P.Scheen, dit is een standaard werk. Hierin staan heel veel schilders (indien in leven voor 1950)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat jij die kent, gezien je de vraag stelt. Waarna ik me gelijk afvraag waarom je de vraag eigenlijk stelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je een kunstschilder of een huisschilder
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat niet dat schilderij van de huilende jongetje?