Weet iemand waar de bekende rood-witte Campbell soepblikken te verkrijgen zijn?

De soepblikken hebben hun bekendheid verworven door Andy Warhol. Andy Warhol maakte gebruik van deze soepblikken in zijn kunst. Ik wil hetzelfde idee gebruiken voor mijn masterpiece voor mijn eindexamen. Het probleem is dat ik geen idee heb waar ik deze blikken kan vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.4K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
in de VS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Met kerst zie je vaker Campbell soep en in bijzondere delicatessenwinkels wordt het ook verkocht.

Het beste antwoord

In België staat een fabriek van Campbell. Daar zal die soep denk ik wel te verkrijgen zijn. Kijk eens op www.campbells.be
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij sommige Jumbo's heb ik ze gezien, en bij toko's zijn ze ook wel te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor. Zijn nooit bij de Jumbo te koop geweest.
Meest eenvoudig is iemand die naar de VS gaat op vakantie vragen een blik campbell's tomato soup mee te nemen.
In de link het adres voor campbell's web shop. Daar kan je allerlei spullen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een engelse (of amerikaanse) foodstore, bv in amsterdam en Den Haag
12 jaar geleden
De blikken hebben niet meer hetzelfde uiterlijk als in de periode dat ze door Warhol vereeuwigd zijn, maar op deze website kan je ze bestellen:

https://www.britishcornershop.co.uk/product.asp?id=21338&curr=eur&gsrc=shopping&ccode=NL&gclid=CjwKCAiAh5_uBRA5EiwASW3IaiCsiIRX4k6GQGNX-dXyfYBtgL2k7ZI77bCUjbN2EdX5XOFY4yg0FhoC48AQAvD_BwE

Onder staan er meer.
Of hier zoeken op campbell's:

https://www.britishcornershop.co.uk/shop.asp?action=search
====
Hier een Nederlandse webshop
https://www.antilliaanse-toko.nl/campbell-s-condensed-cream-of-mushroom-298gr.html?ff=1&fp=570&gclid=CjwKCAiAh5_uBRA5EiwASW3IamEE7jH4I7-qi-uox8bo24xLWjjSytvATVbmSv250guZXqi3SPOTfBoCBpAQAvD_BwE
Toegevoegd op 10 november 2019 13:44: tekst