Deze auto, ook wel bekend onder de naam Mercedes Pens, is helemaal versierd / volgeplakt met allerlei soorten (reclame)balpennen in alle soorten en maten.

Toegevoegd na 53 seconden:
(Er zitten trouwens ook een heleboel, ook verschillende soorten, stiften op, hoor).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is van alles kleurstiften ballpoints en meer van dat soort.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ook nog keurig geplakt aan een auto prachtig.
12 jaar geleden
Het zijn wel stiften en ze zijn van het merk Crayola ,wordt in de USA gemaakt. Dit betreft de stiften op de voorgrond op de achtergrond zijn ook stiften maar van een ander merk.