Ik heb heel veel edelstenen en zou graag uit willen zoeken hoe ze heten weet iemand een goede lijst hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja tuurlijk. Klik op de linkje hieronder :p
Veel Plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de 130 edelstenen staan er ook hier enkele: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gemstone_species
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx! voor je link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ze kunnen vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb de namen kunnen opzoeken het is echt een handige site

Andere antwoorden (2)

Je zou een mineralenbeurs kunnen bezoeken. Daar zijn verschillende verzamelaars, verkopers en veel kenners.
Je kan daar, met iemand die je aanspreekt, een afspraak maken. Men vindt het vaak leuk om de kennis die men heeft te delen. Ik weet niet uit welk deel van het land je komt, maar als je Mineralen beurs in-googeld kom je vast wel iets bij jou in de buurt tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op de site www.edelstenenenmineralen.nl daar vind je talloze afbeeldingen etc.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx die link is ook er handig! +