Waar kan ik een soort gipsen wolf beelden krijgen?

ik was laatst bij vero moda en daar hebben ze van die wolf beelden in de winkel staan en ik vond ze echt super gaaf maar ik kan nergens een soort gelijke vinden, ze waren donker grijs maar in een andere kleur vind ik ook geen probleem ze moeten alleen wel een beetje groot zijn, halve meter ofzoiets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wees creatief probeer er zelf eentje te maken! Misschien heb je wel mensen op www.marktplaats.nl die zoiets hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag bij Vero Moda of je er 1 mag hebben als ze de etalage weer gaan veranderen.
Of desnoods over kan nemen voor een klein bedrag.
Vaak is dat wel mogelijk.
Mijn broer heeft zo wel eens wat gekregen bij een videotheek uit de etalage.Toen is hij het gewoon gaan vragen,en toen hebben ze hem gebeld toen hij het op kon halen.
Wie weet is dat hier ook mogelijk.
Je kan het in ieder geval vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel goed advies.
Ik ben zo eens aan een poster gekomen, die als decoratie in een sjieke meubelzaak hing.
Plus.
Zwarte markt Beverwijk