Hoe kan ik het beste een tent versieren?

ik wil op vakantie een leuke tent maar kan ik een tent versieren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Kimath
12 jaar geleden
Met een goede openingszin ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha
rose
12 jaar geleden
Begin met de tent uit te leggen dat ze er fantastisch uitziet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Kom je hier vaker?'

Antwoorden (7)

versier de tent met vlaggen of lampionen. lekker kleurrijk en je valt zo goed op als je op een camping staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slingers natuurlijk! ;) en breekstaafjes om de scheerlijnen zijn behalve hip ook erg practisch!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met bloemenslingers die je tegenwoordig veel ziet om fietssturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ballonnen in alle vormen en kleuren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met slingers, ballonnen, lampionnen en kunstbloemen.
Ga 's een keer naar een winkel als de Action, daar kan je veel van dat soort dingen voor weinig aanschaffen. Een echte aanrader zijn de solarlampjes aldaar, ik heb er vorige week 2 lampionslingers gekocht die werken op zonne-energie. Ze hangen nu bij mij in de tuin maar ze gaan zeker mee op onze kampeervakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig zag ik dat bij de Wehkamp een goedkope tent te koop is voor minder dan 20 euro.
Heel raar, want ik zocht op DVD. Ze hadden er ook nog zwembaden bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schilderen? let wel dat je de juiste verf gebruikt