Stoel met 2 functies. Hoe en wat?

Ik moet voor school een stoel maken met 2 functies, grootte maakt niet uit. Maar ik weet niet wat die 'met 2 functies' inhoudt. Hebben jullie misschien ideeën?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (11)

Stoel welke ook een opstapje is, bv voor kleine mensen in de keuken, om uit de bovenste kastjes dingen te halen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elektronica doet het altijd goed, zo kan je bijvoorbeeld een afstandsbediening in de armleuning inbouwen of bijvoorbeeld een radio met boxjes gebruiken. of je kiest voor iets heel simpels zoals bijvoorbeeld een aantal lades uit je stoel;)

Toegevoegd na 15 minuten:
ik vond ook nog plaatjes van pc stoelen en lamp stoelen, ook stoel- tafel combinaties zijn veel te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 functies betekent, dat je niet alleen kan zitten op de stoel, maar je hem ook nog ergens anders voor kan gebruiken.
Dus een stoel waar je ook in kan liggen, of met een tafeltje eraan vast zodat je er ook wat op kan zetten

succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een stoel maken,met een bladgedeelte,waarop de gebruiker zijn/haar tijdschrift op een makkelijke manier kan lezen. Zo'n bladgedeelte imoet men er dan wel los op kunnen zetten,zodat het er op gaan zitten eenvoudiger gaat. Verder zou U nog kunnen denken aan een stoel met wieltjes er onder,maar waarop wel van die remstukjes op zitten!

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook een kinderstoel bedenken, die platgelegd omgebouwd kan worden tot (camping)bed

Toegevoegd na 3 minuten:
of hangmat. Ik zie nu dat je vraag onder beeldende kunst staat dus het mag dan best wel iets extremers dan n soort trapkruk
12 jaar geleden
Voor mij mag je een stoel ontwerpen met een hoge maar verstelbare rug zodat je erin achterover kan leunen. Maar de zitting (wel een lekker kussentje daar please) en de leuning moeten zodanig zijn dat ik er ook andersom op kan gaan zitten en dan een plankje aan de bovenkant kan uitklappen (vanaf de achterkant van de leuning dus en niet naar mij toe) waarop ik kan tekenen of schrijven of mijn bord met eten kan neerzetten. Je knieën moeten niet al te ver van elkaar zijn als je hem in die stand gebruikt en het plankje moet dan op de goede hoogte zitten om het als tafeltje te kunnen gebruiken. Zo'n stoel bestaat bij mijn weten niet. Ik heb hem zelf bedacht maar ik ben geen meubelmaker.
12 jaar geleden
Maak een stoel met een koelkastje erin.
Als ie klaar is meld t even dan geef ik je mijn adres waar ie heen moet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol!
Ik heb eens een stoel ontworpen met 3 functies: laag zitten en hoog zitten, voor mijn kindje. En ook te gebruiken als opstapje om zijn handen aan het aanrecht te kunnen wassen.
Zeer eenvoudig te maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Wat dacht je van een stoel die ook een ladder is?
-Of een stoel die ook een gymnastiekapparaat is?
-Of de functie stoel combineert met kapstok?

Kijk bij bron voor nog meer voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit als basis een houten kubus van 40x40x40 cm gebruikt. Diende als
- speelgoedkist met deksel
- in U-vorm met tussenschot: als stoel
- om op te zitten
- om in te zitten (gekanteld) en tevens
- om op te staan om klusjes te doen.
Ca 35 jaar gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een stoel die ook een opbergfunctie kan hebben oa boekenkast