Is der-hollander.de een betrouwbare site?

Iemand ervaring ofzo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt mij niet, ze bieden met een smoesje namelijk geen paypal aan. Ik zou er in iedergeval niet bestellen. Daarnaast veel van de producten die ze aanbieden zijn hier verboden.

Lijkt me niet te vertrouwen gezien de spelfouten en de opmaak. Daarbij lijken me de spullen niet legaal. Daarbij sluiten ze paypal uit. Wellicht bevalt hun de kopersbescherming niet.

De taalfouten kunnen te wijten aan het feit dat de Duitse makers een vertaalmachine (google translate bijv.) hebben gebruikt om de website te vertalen van Duits naar Nederlands. Ik weet niet wat je wilt kopen op die site, maar besef je dat de airsoft wapens in Nederland verboden zijn. "Omdat ze zo realistisch zijn, is bezit in Nederland in strijd met de Wet wapens en munitie en dat maakt airsoft illegaal in Nederland. bron:wikipedia) Toegevoegd na 37 seconden: M.a.w. een slechte vertaling zegt niets over de betrouwbaarheid van de website. Beter zoek je op google naar ervaringen over de website. Toegevoegd na 2 minuten: Beter check je ook nog even: http://www.mastaline.com/?pagina=forum/topic&id=1054909 Veel mensen blijken niks te ontvangen...

NEE!!!!!! Zeer slechte service. Deel van de bestelling niet geleverd en na herhaalde mailtjes geen enkele reactie. Eigenaar zit in de Duitse gevangenis en degene die mail beantwoord (Anja) laat het behoorlijk afweten. Advies dus: ga lekker naar andere shop, want na onze slechte ervaring al vele andere slechte ervaringen gelezen. Had achteraf gewild dat ik eerst reviews gezocht had. Goede leer voor de volgende keer. En als ik met deze review/waarschuwing iemand anders een hoop ellende kan besparen, dan is het toch nog ergens goed voor geweest!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100