Een sierknopje wat je ergens op kan schroeven. B.v. om een iets met een koortje aan op te hangen of zo
@Cryofiel
haha... je hebt gelijk: koordje is met een D !
Toegevoegd op 03 augustus 2022 14:25: tekst
Cryofiel
een jaar geleden
Zo maak je het wel feestelijk: een koortje dat een toepasselijk lied zingt terwijl jij iets aan het sierknopje hangt.
Als het zo feestelijk is, zou ik een bijpassend feestelijk koordje gebruiken.
Amadea
een jaar geleden
Eerder om in een kastdeur of op een bedframe vast te draaien.
LeonardN
een jaar geleden
Iets is een sierknopje of een knopje om iets aan op te hangen.
Bedenk goed wat de betekenis van "sier" is. Daarnaast lijkt het me ook niet iets wat je "ergens" opschroeft, maar een onderdeel van een bestaand product, waar het overeenkomende gat al inzit.
Als je dit "ergens" op wil schroeven zal je in dat "ergens" eerst een gat moeten maken en daar schroefdraad in moeten tappen. Het type schroefdraad wat je onspecifiek kan gebruiken ziet er zo uit.
https://www.gamma.nl/assortiment/gamma-schroefhaak-4-8mm-100mm-verzinkt-5-stuks/p/B457916
Wordt ook wel zelftappend genoemd.
LeonardN
een jaar geleden
Min dus van mij, mocht dat nog niet duidelijk zijn.