tuinslangadapter is uit, maar waterkraan nog open; kan dat kwaad?

1.1K
TurfGraver
een jaar geleden
Kwaad is groot woord, maar slang en adapter staan dus nog wel onder druk.
helsplusejbh
een jaar geleden
uiteraard, maar heeft dat geen schadelijke gevolgen ?

Antwoorden (1)

Dat kan geen kwaad zolang de tuinslang goed is bevestigd aan de kraan, zolang het niet vriest, en zolang de adapter heel blijft.
Maar als er iets van de adapter of de slang kapot gaat of los schiet, dan zal je een boel water verspillen.
een jaar geleden