is er een zwembad met vissen er in ergens op aarde?

Eem zwembad waar vissen en mensen samen zijn kan dat?

een jaar geleden
1.6K
LeonardN
een jaar geleden
Meestal noemen we zoiets een meer. Hoewel dat de definitie van zwembad wellicht niet dekt.

Antwoorden (2)

Soms zie je bij camoings een zandafgraving wat omgedoopt en aangepast is als zwembad, maar teven ook visvijver is.
Camoings moet zijn campings.
Toegevoegd op 03 mei 2022 14:53: tekst
een jaar geleden
Wellicht kan het nog op andere plaatsen, maar tot een paar jaar geleden kon het in het Disney park Tyfoon Lagoon: een stukje snorkelen in een bassin met vissen.
Helaas heeft Disney deze attractie (Shark Reef) vanwege de hoge kosten moeten sluiten.
Ik heb het in 2015 nog kunnen doen. Best grappig.

https://en.wikipedia.org/wiki/Disney%27s_Typhoon_Lagoon#:~:text=Considered%20one%20of,and%20eatery.%5B12%5D
een jaar geleden