Kan een kneed/knijpbal voor je handen goed helpen tegen verveling?

1.6K
Amadea
2 jaar geleden
Lijkt mij van niet, die dienen om te relaxen als je gestrest bent. Bij verveling is het een beter idee te gaan puzzelen of een (computer)spelletje doen.
Pieterke
2 jaar geleden
Dat denk ik niet want je hebt er je hersens niet bij nodig. Ga liever lezen of een (computer) spelletje doen.

Antwoorden (2)

Hangt er een beetje van af voor hoe lang en wie je bent.
Om iets te doen te hebben zijn die kneedspeeltjes, knijpspeeltjes, fidgets van alle soorten : spinner, poppers, cube, pea pods, strengel, wacky tack, mesh en marbel,... ideaal. Voor verschillende mensen zijn die heel goed om bij de hand te hebben.

----
vb mijn zoon heeft een arsenaal in zijn boekentas zitten zo dat hij in de bus als hij geen telefoon wil gebruiken, iets te doen heeft. Hij is echt gek van speeltjes maar vooral van die knijpfiguurtjes met waterballetjes in. Hij gebruikt ze om de tijd te verdoen.
Zelf gebruik ik er ook soms wel een, maar na vijf minuten ben ik het beu.
2 jaar geleden
Persoonlijk vind ik dat het kan helpen tegen verveling om me je vinger iets te doen en je bezig te houden, maar ik weet niet als dat voor jou ook zal werken. Ik raad je aan om het gewoon te proberen en kijken als het werkt of niet en als het niet werkt dan kan je altijd nog iets anders proberen bv. Tekenen om de verveling te laten verdwijnen.