Waar kan ik informatie vinden over dit autootje, het is uit één stuk en er staat proton op?

Dit is een autootje uit een stuk, zit op de onderkant geschroefd,kan er niets over vinden.

Picture for question
2.4K

Antwoorden (1)

Proton is een Maleisisch automerk. Dit merk wordt hoofdzakelijk in Aziatische landen verkocht. Vermoedelijk (aangezien er juli 1985 in de tekst op de zijkant staat) gaat het om het eerste model Proton Saga.
. . .
Meer informatie erover kun je vinden op https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/de-tweeling-mitsubishi-lancer-proton-saga-plymouth-colt/
Toegevoegd op 09 april 2021 21:09: tekst
Plaatje bij antwoord
Amadea