Wat is het verschil tussen het handboek vrijheidsdressuur van 2016 en 2019?

Ik heb het handboek vrijheidsdressuur van Jesse Drent uit 2016, nu twijfel ik om de versie uit 2019 te kopen. Dus nu vroeg ik me af of er een verschil zit tussen die 2 en wat het verschil dan is en of dit de moeite waard is om de nieuwere te kopen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Daar zit geen enkel verschil tussen. Behalve dat er als jaar van uitgave 2019 staat in plaats van 2016. Maar het is verder een ongewijzigde heruitgave. Er staat dus precies hetzelfde aan informatie in en het is onnodig om dit aan te schaffen als je het boek uit 2016 al hebt.

Vermoedelijk was de eerste uitgave volledig uitverkocht en is het daarom opnieuw afgedrukt. Dat kan goed omdat er wel veel boeken over dressuur zijn, maar niet specifiek over vrijheidsdressuur. Dus het voorziet in een behoefte.
Amadea