Hoe maak ik een hoek met eco oh latten?

Recent kocht ik eco 'oh latten om een recht deel van mijn tuin af te bakenen. De latten en de H-profielen zoals men me vertelde.
Nu kom ik wel tot de constatatie dat volgens mij de hoeken niet te bevestigen zijn. Want door de lege ruimte in de H is er een van de twee kanten die ik niet kan vastzetten. Wat doe ik verkeerd?

3.8K
TurfGraver
4 jaar geleden
Info
https://www.eco-oh.com/nl/product/ecoplanc-connect
nounka
4 jaar geleden
Dank je turfgraver door die reactie. Maar dat zijn de planc - soort, ik had de latten.
Inekez1
4 jaar geleden
https://www.eco-oh.com/nl/product/ecolat-recht Hier zie je de ecolatten en de h-profielen. Wil je met dit systeem een hoek maken, dan zul je daar 2 paaltjes moeten zetten. Of met langere schroeven en eventueel een klosje hout de latten aan de open zijde van je paaltje vastmaken.
TurfGraver
4 jaar geleden
Twee H profielen gebruiken?
Inekez1
4 jaar geleden
Er bestaan ook massieve vierkante paaltjes van dit soort materiaal, wellicht van een ander merk. Kijk eens bij de bouwmarkt of tuincentrum. Voor de hoeken kun je dan die paaltjes gebruiken ipv die h-profielen.

Antwoorden (1)

Op de site van de bouwmarkt (Be) staat een goede instructie voor het werken met het eco-oh materiaal. Voor de rechte hoeken kan je het best het H-profiel vervangen door een vierkant plaatje.