waar kan ik deze serie (Ben 10) kopen?

ik zag vroeger ben 10 op tv en vroeg me af waar je ALLE afleveringen kan kopen
nu heb ik begrepen dat er 4 delen zijn:
BEN 10
BEN 10 ALIEN FORCE
BEN 10 ULTIMATE ALIEN
BEN 10 OMNIVERSE
dus ik vroeg me af waar je die allemaal kunt kopen (liefst in 1 box)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Bij Bol.com heb ik Ben 10 Alien Force voor 249,99 - 9 discs gevonden. Dit is in 1 box.

https://www.bol.com/nl/p/ben-10-alien-force-complete-box-set/1002004011482393/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Die zag ik ook, Engels ondertiteld... Misschien niet de bedoeling.
Verder valt op Markplaats en Amazon wat bij elkaar te sprokkelen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Klopt, maar dit soort dingen via MP is niet wat iedereen graag riskeert.