Als ik google op ‘kattennet beugel’ kom ik o.a op deze site uit:
Hoewel de beugels op jouw foto meer lijken op de beugels uit de tweede link, maar dan gebogen boven het tweede schroefgat. Best wel veel voordeliger.
5 jaar geleden
NadineZ90
5 jaar geleden
Het is inderdaad die duimheng! Véél voordeliger, dan het Protect a Pet® systeem inderdaad.
KeesWim
5 jaar geleden
Deze duimhengen allemaal op hetzelfde punt en met dezelfde hoek buigen wordt nog wel een dingetje.

Andere antwoorden (1)

kattenbeugels, oa verkrijgbaar bij Zwartgroen in Andijk